My Blog List

Friday, February 18, 2011

sayang??heeeee

Aku ingin engkau ada disini
menemaniku saat sepi
menemaniku saat gundah
berat hidup ini tanpa dirimu
ku hanya mencintai kamu
ku hanya memilikiamu
aku rindu setengah mati kepadamu
sungguh ku ingin kau tahu
aku rindu setengah mati
meski tlah lama kita tak bertemu
ku slalu memimpikan kamu
ku tak bisa hidup tanpamu
aku rindu setengah mati kepadamu
sungguh ku ingin kau tahu
ku tak bisa hidup tanpamu
aku rindu…
hah..lirik nie utk akk taw..maz suke sgt lagu nie..hehe..mcm ade mksud tersendiri..tp akk mesty xlyn kan lgu nie..haha,,xpe2..lyn jap j..hhe..wlpn kol akk td..tp cam rindu j lg..nt akk nk blik pondok da..xpat cam skrg..huhu..nt rindu setengah mati lg..:)..huhu..xpe..kat sane nt jgn lupe maz taw..huhu..maz sentiasa igt akk..maz syg akk ketat2..haha..ntah lerr..npe ek maz syg akk..mesty akk pelik kan..xpe..bia maz sorg j taw..biarlah rahsia~ahakz

No comments:

Post a Comment

Popular Posts