My Blog List

Saturday, February 12, 2011

TERLUKA DAN DILUKAI

whatssup babe..aku nk story 1 cite nie..arap2 korag sudi dengar..smlm aku dan dye gaduh lgi..gaduh sbb aku xdpt trima realiti idup aku..klo nk taw pe realiti idup aku..korg bace la post aku ttg REALITI..nie cam kira sambungan dye la kan..huhuhu..aku belajar nk trima realiti yg aku dan dye da tetapkan..aku belajar nk trima..sumpah..tp smlm aku seakan2 xleh trima..npe??jujur..sy syg awk..maybe sbb kasih syg yg agk ketat yg telah aku taburkan pd dye sehingga aku xbg dye kat sesiapa pun kecuali aku..tp e2 xmungkin terjadi..kerana Allah dah tetapkan bhwa kasih syg aku dan dye cukup sampai disitu..hati kecil aku nie DILUKAI..aku menyalahkan diri aku kerana aku xbleh trima hakikat yg ptt aku trima..ini same mksud dgn aku btindak kejam ke ats diri aku sendiri..ya Allah..tolong lah hamba mu yg daif nie.dan dye pula..TERLUKA dengn sikap aku..awk..maafkan sy..sy xberniat nk buat awk terluka..tp sy amat menyayangi awk..mcm mane sy nk trima REALITI  nie awk..awk bantu sy..ntah la awk..sy taw..awk syg sy..tp sy juga sedar..SETIAP PERTEMUAN ADE PERPISAHAN dan SETIAP PERPISAHAN ITU AMAT MENYAKITKAN..awk..klo bleh..sy xnk menangis lgi kerana perkara nie..sy xnk awk terluka..tp air mata sy nie terlalu bernilai utk awk..setiap air mata yg gugur..setiap satu yg gugur adalh untuk awk..sy syg awk...sy xsanggup kehilangn awk..jujur..setiap kli ingatkan benda nie..ati sy jd sebak..tp selagi awk ade.selagi tue sy akn beri yg terbaik utk awk..mmg sy akn menagis..tp sebenarnya sy nk kumpul balik semagat sy..percaya la awk..suatu ari nt sy akn berjaya dgn realiti kita..sy pun nk tgk awk bahagia~

No comments:

Post a Comment

Popular Posts